Jobb

Ska fortsätta min städning nu. Rensa bort kläder m.m.
I morgon blir det jobb 8-16. Är ledig på tisdag, då ska jag & N
eventuellt åka till öregrund. Allt beror på vädret. På onsdag jobbar jag
8-19,15 och på torsdag är nog den längsta dagen 7-19,15 blir
troligtvis längre, kanske till ca 21 -22 tiden. Det kan man kalla långt pass.
Men på fredag blir det ett 8-16 pass igen. Skönt. Sen ska jag ut och äta
och ta nån cider med en vän, mamma och hennes mamma. Ser verkligen
fram emot det. Kommer bli riktigt kul. Var så länge sen vi sågs.

Kommentarer
Postat av: sanna

Ja oja! Mycket skönare när man får bättre plats med nya sommarkläder, dessutom mår man (i alla fall inte jag) så himla bra av alldeles urtvättade kläder.. känns bara fult. Eller hur? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback