Öregrund

Blev en heldag i öregrund i dag. Underbart väder & trevligt sällskap.
Har åkt båt & fiskat. Båten gick hur fort som helst, man fick lagom ont
i rumpan av alla hopp på vågorna, men kul var det!

Sen blev det sen lunch/middag på en mysig restaurang vid vattnet.
Det är verkligen fint där i öregrund. Mysigt framför allt.

I morgon väntar jobb, ska även försöka hinna kolla på skor.
Slutar sent så det kan bli lite körigt, men ska göra mitt bästa
för att hinna. Nu ska jag äta godis och bara mysa.


Kommentarer
Postat av: sanna

Jag har fortfarande inte rensat färdigt i min garderob. Ska ta det i helgen. Men det är hopplöst när man låter kläder ligga kvar när man ändå inte använder dem. Man måste vara hård : )
Din Öregrund-dag lät riktigt somrig i alla fall!

Postat av: Marlene

sanna: Ja min öregrund-dag var riktigt somrig. Härligt !

2007-06-30 @ 00:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback