Apoteket nästa

Jobbade igår hela dagen, vilket jag säkert inte borde ha gjort. Kände mig inte alls kry och i dag är det inte heller bättre. Ringde i alla fall till vårdcentralen och dom skulle skicka ett recept på hostmedicin till apoteket som jag går och väntar på. Vid fyra tiden skulle jag få hämta ut det. Behöver en massa andra saker från apoteket också så i eftermiddag blir det storhandling på apoteket för min del. Försöker kurera mig med en massa vitaminer men inget verkar hjälpa, jag blir bara sämre för varje dag som går känns det som.

I morgon ska jag i alla fall om jag känner mig bättre försöka ta mig in till ett köpcenter för att köpa någon farsdags present och sen så ska jag kolla om det dykt upp några fina klänningar som vill följa med oss på semester om ca en månad. Det ska bli så himla härligt.



Nu ska jag lägga mig i ett bad i hopp om att känna mig lite lite bättre ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback