Dags för shopping

Igår ringde dom från EM och talade om att vårat bord som vi beställde hade kommit. Vi hade väntat oss att det skulle ta ungefär tre veckor som hon sa, men det gick mycket snabbare. :) Hoppas att det är helt bara, vi har ju en tendens att ha lite otur med grejerna vi beställer därifrån. Så det ska vi hämta idag. Men innan det så ska jag handla en massa grejer, bland annat sko & hatthylla, kläder och lite annat trevligt. Jag hoppas på att hitta ett par ljuslyktor från Iittala också. Hittar inte de färgerna som vi vill ha. Får eventuellt beställa från internet annars. Sen ska jag handla massa mat, det finns knappt något att äta här hemma.

Nu ska jag börja göra mig iordning och slänga i mig lite lunch innan jag åker iväg. Ska nog stanna till och kolla på krukor också, det hade jag helt glömt bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback