En kanon helg

Har haft en riktig kanon helg. Jobbet i lördags flöt på bra, mycket folk :). När jag kom hem gjorde jag mig i ordning för att åka in till Örebro och en mysig restaurang med Danne. Sedan blev det bio. Mys. Underbar kväll.

I går, söndag var vi också in till Örebro. Blev en hel del grejer som följde med oss hem och vi hämtade ut vårat soffbord som hade kommit hem. Det kommer bli så fint. Sedan blev det pepparkaksbak i form av roliga djur och ensam mamma söker.
 

Idag är jag ledig och ska tillbringa dagen med att måla i garderoben samt fixa och dona lite här hemma. När Danne kommer hem ska vi över till hans föräldrar och gratta hans mamma. Blir eventuellt lite träning efter det. Nu blir det i alla fall frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback