Min helg

I fredags när jag kom hem från jobbet sådär lite lagom trött så stod det en härlig middag och röda rosor på bordet. Han kan han min karl :) I lördags efter jobbet åkte vi hem till mamma och pappa som tog med oss ut för att äta lite gott. Trevligt!

På söndagen var det farsdag och jag gav pappa min en väldigt fin tröja som blev väldigt uppskattad. Den passade perfekt, han blev så stilig så. Vid lunch tid kom mormor, morfar och min gammel mormor över en stund. Kul att träffa dom lite, det var ett bra tag sedan. På vägen hem stannade vi hos Dannes föräldrar en liten stund. Blir att vi åker upp till Uppsala nästa helg också, då fyller nämligen mamma år. Och det vill jag självklart vara med och fira =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback