Praktiskt

Började morgonen med en härlig morgon promenad och sedan tränade jag lite lätt. Annars så har det varit mycket fixa & dona här hemma idag. Håller just nu på att montera ihop den färdigmålade sko- och hatthyllan. Blir rätt så bra ändå, jag är inte mycket för den där "möbeln". Tycker inte att någon sko/hatthylla ser särskilt bra ut. Men det blir så bra som det kan bli. Det är praktiskt och det är huvudsaken i det här fallet. :)

Nu ska jag skruva färdigt så att vi kan få upp den någon gång. Lägger upp en bild när allt är färdigt och sitter på väggen.
Snöar ute gör det med, mysigt. Vill att min karl ska komma hem så att vi kan ta en mysig kvällspromenad, om det hinns med. Vi har en hel del annat att göra. Men jag hoppas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback