Som alltid förr

Sitter hemma hos mamma & pappa nu. Vid klockan tolv hämtade jag upp Erika och vi åkte ner på stan och åt lunch. Alltid lika roligt att träffa henne. Runt fem tiden åkte jag och mamma till Gränby för att kika lite för att sedan äta middag. När vi kom hem sen så tog vi oss en härlig kvällspromenad, vår "gamla runda". Mysigt!

Efter det så har jag tittat på bonde söker fru, efterlyst, badat och självklart pratat med karln min. Saknar honom riktigt mycket. Men i morgon så ses vi igen. :)

I morgonbitti ska jag åka med mamma in till någon vårdcentral inne i stan, tänkte vara snäll och skjutsa henne så att hon slipper ta bussen. Sen åker vi hem hit ett par timmar för att sedan åka till västerås och vidare hem till oss. Tyvärr så jobbar jag på fredag, hade gärna velat vara ledig eftersom mamma är det. Hade varit mysigt med en hel dag med henne. men det får bli i morgon i stället.

Tänkte strax ta och krypa ner i min gamla säng i mitt gamla rum och kika lite på tv, sådär som jag alltid gjorde förr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback