Vita rosor, tända ljus och en underbar karl

En bukett vita rosor, tända ljus och en underbar karl väntade på mig när jag kom hem från jobbet. Så fint och så mysigt.
Har nyss klivit upp ur ett varmt bad och ska nu mysa ner mig i soffan med täcke, kudde och mandariner. Men först ska jag smörja in mig med en härlig olivkräm.

I morgon jobbar jag kväll igen, och på lördag blir det jobb fram till klockan fyra. Sen ska jag och Danne in till Örebro för att gå ut och äta och sen blir det bio. Det ska bli riktigt mysigt. Det var länge sen vi gjorde något sådant bara vi två på en helg eftersom vi ofta åker upp till uppsala på helgerna, så det ser jag verkligen fram emot. ♥

Nu blir det soffan och Hell´s Kitchen.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback