Fått mycket gjort

Har nyss fått i oss lite mat här hemma. Det satt fint. Det blev så att jag tränade jag också en liten stund, och det blir man ju hungrig av.  Tänkte krypa ner i sängen med någon frukt och mysa till det lite framför tvn med min karl. Har hunnit med mycket i dag. Skönt! Älskar när man får saker gjorda som man tänkt länge att göra men aldrig haft den där orken/lusten.
Men nu så är det gjort. Köpte även nya tak-lister som ska sågas och sättas upp. Sen är rummet färdigt. Då blir det till att shoppa massa fint.

I morgon väntar jobb, kväll som nästan alltid varje fredag. Men jag får ju tacka nej. Men än så länge går det. Lämnar ju Madde & Carro lite i sticket när jag drar i väg till ett lite varmare ställe över jul. Men det löser sig det med.

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Karin

Haha eller hur. fatta äckligt :D

Han kom in igår igen och höll på, skit kul hah

Postat av: Anonym

Hejhej!

Ja precis vi ska jobba har! kommer att stanna i 7 manader! Hur ar allt med dig! Puss

2008-10-16 @ 22:01:43
Postat av: Therese

Tjo, tankte du skulle fa mitt nummer!

+61430590775

Kyss

2008-10-17 @ 01:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback