Gott

Det blev så att jag jobbade i dag trotts min förkylning. Jag har låtit som en kråka hela dagen men annars så har det gått bra. Blev lite hängig mot slutet, men då för att jag hade fullt upp. Datorn hängde sig och precis då skulle det komma massa kunder och det var bara att börja skriva för hand. Sen skulle en kund köpa vår största lykta som vi har (jag blev riktigt avundsjuk för den är jätte fin =) ) Vid tre tiden kom madde och carro och bytte av mig. Skönt att jobba kort dag.
Blir så i morgon också, fast då en timme längre, till fyra.

Jag har smittat Danne, han är också riktigt förkyld så nu tänkte jag överraska med lite god glass. Bra för halsen! Och gott framför allt. :)


Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback