Nu är det jul

I går blev det jobb hela dagen. Mia & Sussi från BJ kom och hjälpte till med skyltningen i vår butik. Det behövdes verkligen, eftersom vi fortfarande inte är riktigt klara. Vi flyttade om allt och skyltade fram julen. Det blev jätte bra, fint!

Jobbade i dag också, skulle egentligen varit ledig och hade planerat min dag väl. Men ställer gärna upp om jag behövs på jobbet. Hade en hel del ärenden att uträtta, men har löst det mesta ändå.

På lördag jobbar jag fyra timmar, sen åker jag och Danne upp till Uppsala igen. Han släpper av mig hos Erika där det vankas födelsedagsfest :) Och han åker hem och tillbringar lördagskvällen med mina föräldrar. :) Mitt illamående och magont har börjat gå över också. Så förhoppningsvis är det tabletterna som börjat hjälpa. Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback