Männen i mitt liv

För en gångs skull har jag kommit i säng innan klockan elva. Datorn har fått följa med och likaså en bok. Ska försöka sysselsätta mig så att jag kanske kan bli lite trött. Daniel sitter i vardagsrummet och pratar med pappa i telefonen, jag fattar inte hur mycket dom där två kan ha att säga till varandra. Dom pratar non stop jämt och ständigt. Bästisarna. Dom ses ju i morgon.

I morgon blir det stugan med tjejerna som numer har blivit vår årliga tradition. Tror att det är fjärde året som vi åker dit nu om jag inte har helt fel. Synd bara att solen inte verkar vara på vår sida. Men det blir roligt i alla fall även om det inte blir så mycket sol och bad.

Männen i mitt liv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback