Dags att byta jobb kanske


                                                                                 Nostalgi Fyn

I morse var jag upp tidigt, Danne och jag skjutsade hans farfar till sjukhuset i Västerås. Jag har aldrig varit med om en otrevligare person som satt i receptionen, inte hade dom någon växel heller. Två fem kronor? Dom kan ju inte räkna med att alla ska betala med kort. Riktigt otrevlig och besvärad var hon i alla fall. Det är så tråkigt att bli bemött av någon som är sådär otrevlig och tycker att allt bara är jobbigt, då kanske det är dags att byta jobb!

Jag hoppas att Danne kommer hem relativt tidigt i dag. Då ska vi åka och handla och sen ta en promenad och kanske gör ett stopp på gymmet. Det lutar nog åt det i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, det var väl inte den bästa dagen i jobbväg :b



Jaa, jag får komma förbi och kolla ert nya place någon gång snart vetja :)

Postat av: Therese

Tycker jag låter som en bra idé :D Får komma någon dag när jag är ledig =)

2009-03-10 @ 21:48:50
URL: http://tessilouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback