Dags att plocka fram mina gamla floristkunskaper


Det börjar närma sig advent, och det är den här tiden innan jul som jag tycker om mest - Förberedelserna. Pynta, julbak och allt annat som hör till. Snart får jag plocka fram julsakerna på riktigt och det ska bli så mysigt, sen fattas det bara lite vitt på backen och julstämningen skulle vara fulländad.

Nu har det gått ett par dagar sen jag kikade in här, har helt enkelt inte tagit mig tid till det. I dag är jag hemma sjuk, med migrän närmare bestämt. Kände igår kväll vid elva tiden att det kom smygande och det blev bara värre under natten trots medicin. Har legat vaken till halv sex i morse, då släppte det värsta och jag kunde äntligen få sova en stund. Så i dag känner man sig lagom mör i kroppen och det blir mycket vila.

Ska försöka ta mig i väg till blomsteraffären senare då jag har i uppdrag att fixa blommor till i morgon när Daniels mamma fyller 50. Det ska bli roligt och se om mina floristkunskaper sitter i än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback