Festligt


Allhelgonahelgen bjöd på festligheter och jag har haft en toppen helg. I lördags var vi på middag hemma hos Erika & Martin. Åt en riktigt god middag som inte kunde ha blivit bättre. Det lyckades ni bra med! Efter ett par timmars ätande och drickande var det dags att promenera över till Jenny där det väntades inflyttningsfest. Kul kväll! Senare åkte vi hela gänget ner på stan för utgång, men Daniel och jag tackade för oss och åkte hem runt halv två tiden.

Då var oktober över och vi har redan gått in i novembermånad. Snart är även första advent här och mitt jullängt blir allt större. Ska bli mysigt med allt julpynt, julmusik, dofterna av saffran, kanel & glögg. Baka pepparkakor, lussekatter och annat gott julgodis. Trots att vi "flyr" julen till varmare breddgrader i år igen tänker jag pynta och ha mig. Julen får helt enkelt flytta in lite tidigare och stanna lite längre hos oss i år.

Ha en skön måndag denna blåsiga novemberdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback