Välkommen fredag!


Söta små "God jul"skålar i vitt fyndades för någon vecka sen. Då var tanken att det skulle bli två nya matskålar till kaninerna såhär till jul, men de passar kanske bättre här inne hos oss med lite mandlar och russin i när glöggen åker fram. Till användning kommer de i alla fall på ett eller annat sätt.

Igår när Daniel kom hem från jobbet åkte vi (efter många om och men) till sjukhuset där det var drop in för svinvaccinet. Vi hade förväntat oss världens kö, men när vi klev in så var det nästan helt tomt, vi kom in på en gång. Jag hann ångra mig flera gånger innan nålen sattes i axeln, men nu är det gjort. Vi båda har faktiskt varit väldigt emot det där vaccinet, men eftersom vi om två veckor ska åka utomlands så känndes det extra viktigt. Nu är det i alla fall gjort och jag har än så länge bara en öm axel/arm när jag rör mig.

Den efterlängtade fredagen är här och vi skulle egentligen kunna befinna oss på Selma Spa den här helgen, men vi har sagt ifrån oss det. Knäppt?, ja kanske men nu blir det en lugn & mysig helg här i stället som vi båda ser fram emot. Funderar på om jag ska ge mig på att baka Leilas Rocky Road helgen i ära, tror nog att det skulle kunna bli en julfavorit här hemma hos oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback