A Secret




I julas fick jag en julklapp från USA med fint innehåll som låg i den snyggt röd & rosa randiga påsen från Victoria´s secret. Vad som låg där i får vara en secret. ;)

Även i dag kom jag iväg tidigare från föreläsningen. Var hemma redan vid halv ett taget - Skönt! Åt lunch och sen hoppade jag i mina rosa/vita/svarta nike skor och tog en liten joggingtur. Kanske inte det smartaste med tanke på min höft, men inga känningar än så länge. Ska nog smörja med lite Zon för förebyggandets skull. Nu ska jag börja med middagen, som i dag blir någon form av lax.  På tal om mat, igår började en ny omgång av "Halv åtta hos mig" igen. Helt klart ett favorit program, roligt och inspirerande att se vilka menyer deltagarna komponerar. 

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback