Alla hjärtans dag



Hur söt är inte denna dessert? Skulle passa perfekt på alla hjärtans dag. Men jag orkar nog inte hålla mig enda till dess så det blir säkerligen ett smakprov av denna sötsak innan den dagen är här. Har faktiskt redan hjärtformade kakor i frysen och skulle kanske kunna knåpa ihop ett egenkombinerat recept redan i helgen. På tal om helg så är det redan fredag i morgon - Underbart!

Den här dagen har jag flitigt uträttat några ärenden samt lite tråkigt "pappersarbete" men nu är det färdigt inför helgen och jag är mer än nöjd. Eftersom vi blir hemma den här helgen så blir det en sväng förbi blomsteraffären i morgon för att köpa en sedvanlig fredagsbukett samt lite gott till kvällen. Vi planerar en lugn och mysig kväll på hemmaplan. Vi hade tanken på att följa med mamma och pappa till Karlstad, men det blir en helg här hemma för en gångs skull. Det innebär inte bara att vi sitter hemma utan det brukar bli en del svängar lite här och där. På lördag kan jag tänka mig att vi åkar till Örebro/Marieberg i vanlig ordning. Har en liten lista på saker som behövs inhandlas. I dag betade jag av en ny mascara och en mysig längre polotröja med stor krage. Nu ska jag svänga ihop torsdagens middag som i dag blir lasagne.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback