En fortsatt trevlig söndag

 
 
I dag har jag bockat av lite fler saker från "shoppinglistan". Bland annat ett par blockljus, burkar som jag ska pyssla med, blommor och lite annat roligt. Blev en god lunch med mamma också - Mysigt! Bilderna är från Cox & Cox.

Helgen börjar lida mot sitt slut och vi ska strax ta och åka hem till oss igen, men det blir nog inte förens efter middagen som vi tänkte stanna på först. Tyvärr så har jag två kurser samt ett "informationsmöte" planerat i veckan som kommer, annars hade jag mer än gärna stannat kvar här ett par dagar. Men det är bara att bita i det sura äpplet och ladda om inför kommande vecka.

I går, lördag rättare sagt så blev det lunch med Karin och Erika - Väldigt trevligt! Kul att ses då det inte blir allt för ofta längre. Men när vi ses så känns det som om att det vore igår. Tack för en trevlig lunch mina underbara vänner. Nu har jag och mamma precis kommit hem från en spontan shoppingrunda. Bilen fylldes av påsar så det blir en del att packa upp i kväll när vi kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback