Härligt höstigt


En fin vit ljung köptes i går och pryder nu altanen sådär härligt höstigt. Ska köpa fler och sätta i de stora krukorna på framsidan tillsammans med några andra växter. Silverek tillexempel. Det blir en fin kobination i färg, jag som gillar vita/ljusa blommor & växter.

Måndag och ny vecka igen. Endast tre veckor återstår av oktobermånad och snart har vi snön och julen framför oss. Jag som tycker om julen längtar tills det är dags att börja piffa och dona här i hemmet. Jag hade sett fram emot en jul hemma i år då vi de senaste åren har varit på betydligt varmare ställen under julen. Men det lutar faktiskt åt att det blir en jul utomlands i år igen.

I dag var jag tvungen att tacka nej till ett erbjudande jag fått. Jag vet inte om jag kommer att ångra mig eller inte, men i nuet känns det helt rätt. Nu ska jag äta lunch och sen blir det kanske en sväng förbi gymmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback