Skålar från Bruka Design


Nya "snacks" skålarna från Bruka Design. I och med att vi har det rätt så ljust här hemma kändes det som om att vi behövde lite färg på skålarna, de fick dock gå i ljust rosa och grått. Var först lite inne på vita skålar, men blev väldigt förtjust i dessa färger. Gör sig riktigt bra på det vita vardagsrumsbordet på helgerna, kanske även någon vardag ibland :) (Färgen på bilden gör sig tyvärr inte riktigt rättvisa tycker jag, men det får duga.)

Ännu en fullspäckad vecka och redan i morgon är det torsdag, 22 oktober. Snart är även denna höstmånad tillända och vi träder in i november. November bjuder på många födelsedagar och med det kan jag tänka mig att det blir en del "födelsedagskalas". Men än är vi inte där, däremot har jag redan börjat tänka på passande presenter. Typiskt mig, men ändå lyckas jag nästan alltid vara ute i sista sekund när det väl är dags.

Funderar på om jag ska ta mig en kort promenad till gymmet nu. Motivationen är väl sådär, så jag blir nog inte så långvarig där. Sen ska jag hem och baka bröd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback