Presentkort


Hade nästan glömt bort detta presentkort som jag fick i somras på födelsedagen. Så någon dag här i veckan ska jag ta mig till smyckesaffären och kika om jag hittar något fint i min smak.

Kickade igång denna härliga måndagmorgon med lite träning. Skönt då det kommer att bli en fullspäckad vecka med bland annat två heldagars "inte speciellt givande" kurs. I vanliga fall har jag inte speciellt svårt att sitta still och lyssna, men när det är totalt ointressant och inte ger något så förstår jag inte meningen att vara närvarande. Hur som helst så har jag sagt att jag ska ge det en chans och det ska jag också göra innan jag tar upp det med kursledarna.

Det blev inget Hallon cupcakes bakande igår då det inte blev något besök av svärföräldrarna. Däremot så gjorde mamma och pappa ett stopp hos oss igen då de åkte från Karlstad. Så jag svängde ihop och bjöd på hemmagjord pizza med en massa gott på. I dag är jag helt ledig, inga måsten, ingenting. Så jag ska bara njuta av dagen då resterande dagar ser ut att bli helt tvärtom. I kväll blir det god middag och självklart Svenska Hollywoodfruar med Anna Anka & co.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback