Dolce vita

 
Ett kravmärkt rödvin, inte den snyggaste flaskan direkt
men det var namnet Monica vi var ute efter. Dekorerade
lite enkelt med vitt snöre & röd ros. Man tar vad man har.

Har haft besök nu i kväll av Mats och Eva. Eva bodde faktiskt här innan oss och var nyfiken på att se hur allt ser ut nu efter vår renovering. Eftersom det blev ett oväntat besök fick det bli lite fikabröd från frysen som vi snabbt tinade upp och kaffe till det. Bra kvällsfika, nu vet jag någon som kommer ha svårt att somna. I morgon är det återigen fredag, men jag klagar absolut inte. Bästa dagen på hela veckan. Tågbiljetten är bokad och klar så nu väntar en heldag i Stockholms alla butiker. Men känner jag oss rätt så blir det god mat och en del fika också.  Nu säger jag godnatttrevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback