Strålande fredag


Vilken dålig uppdatering det har varit från min sida de senaste dagarna. Det beror på att jag har haft fullt upp.

I onsdags åkte jag som sagt till Uppsala, lunchade med Erika och på kvällen var mamma och jag ut och åt. En riktigt trevlig dag! Torsdagen resulterade i att mamma åkte med mig hem, stannade för lunch och lite shopping i Västerås. Middagen åts även den ute, men då på Sicilia och Danne var självklart med. Denna strålande fredag har spenderats i Örebro, Marieberg med mamma. Vilket härligt septemberväder vi har haft, september i sig än så länge har varit helt fantastisk. Nu är vi här i Uppsala igen, i vanlig ordning som nästan varje helg. I väntan på Oxfilé, klyftpotatis, en god sallad och sås sitter jag just nu med en Somersby. Smaken kan dock inte jämföras med den varma dagen nere i Malmö. Efter en lång promenad i värmen blev det ett stopp på en mysig uteservering med ett stort glas Somersby, päroncider fyllt med is - Drömmer mig tillbaka, vi hade en underbar semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback