Nytt från Cult Design


Det blev inte bara tre Cult ljusstakar utan fyra stycken som fick följa med mig hem. Tre vita och en svart/grå. De gör sig riktigt bra på vardagsrumsbordet.

Klev upp tidigt denna härliga Fredag. Blev ett samtal till veterinären då den ena kaninen har fått "mjäll", troligtvis mjällkvalster. Det är tydligen sådant som kan höra åren till då immunförsvaret blir sämre och de har ju tio år på nacken. Fick i alla fall en tid på tisdag och då ska båda två få en injektion mot detta som sedan får upprepas någon eller ett par gånger. Det blir första veterinärbesöket får både mig och dem.

Efter samtalet med veterinären gick jag ut och gick en stund - i kylan. Vad kallt det är nu på mornarna, men vilken frisk luft. Nu tänkte jag sätta igång med att städa här hemma lagom till helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback