Mönstrade kuddar


Kuddarna från SIA i vitt med ett krämfärgat mönster följde med mig hem
från jobbet för ungefär ett halvår/år sedan. De har sin plats i vardagsrummet
för tillfället men nu till höst/vinter kommer de att bytas ut.

Den här måndagen har jag bara tagit det lugnt och donat lite här hemma. Välbehövligt! Jag har tvättat flera maskiner under förmiddagen så nu doftar det ljuvligt här hemma. Köpte ett helt nytt sköljmedel som jag aldrig testat förut i lördags då vårat precis tagit slut. Det luktar jätte gott om kläderna och även i hela lägenheten. Nu ska jag packa om väskan som packades upp igår kväll för i morgon åker jag eventuellt till Uppsala igen. Tänk om jag ändå kunde få flytta tillbaka dit snart! Vilken lycka. Men tillsvidare får jag pendla fram och tillbaka. Ska även planera dagens middag som lutar åt lasagne. Ska kika lite på vad vi har hemma först eller om det är något som behöver handlas. Daniel pratade om att åka in till Örebro sen? Får se hur det blir med den saken, allt beroende på hur vi ligger till i tid och så.

Kommentarer
Postat av: Maria

Underbara kuddar! Vad kostade dom?

Postat av: Marlene

Maria:

Jag minns inte exakt vad jag gav för dem. Om jag inte minns helt fel så gick kuddfodralet runt 95 kr och själva kudden 45. Sen hade jag ju turen att få lite personalrabbat på mitt köp ;)

2009-09-09 @ 11:41:37
URL: http://fashiondesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback