Förberedelser inför flytten



Förra årets färska örter - En klar favorit när det kommer till matlagning.

Har haft en riktigt mysig helg som tyvärr gick alldeles för fort trots att mamma och jag tjuvstartade helgen redan i torsdags. Mötte då upp henne i Västerås där vi spenderade dagen med shopping. Perfekt en regnig dag. Fredagen bjöd på finare väder i form av strålande sol så vi njöt av dagen inne i Örebro City med god lunch och ännu lite mer shopping. På eftermiddagen bar det av till Uppsala, men då var självklart min fina karl med.

I dag är det måndag och vi är inne på en ny vecka igen, denna vecka kommer inte att se ut som vanligt. Detta är nämligen vår sista vecka här hemma om man bortser från att vi kanske kommer att åka hit någon helg innan lägenheten överlämnas till nya ägarna. Den första juni ska vi se till att vara utflyttade. Så det kommer att vara med blandade känslor som jag packar ner alla våra grejer i flyttkartonger. Det känns skönt att vi har en månad till på oss i alla fall att hinna flytta alla grejer, ingen panik än så länge men jag vet att den kommer att komma så jag ska försöka förbereda så mycket som möjligt denna vecka.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback