Presenter från favoriterna


Ett av paketen som Daniel fick i fredags på sin 26-årsdag kom från en av favoritbutikerna här i Örebro - Finrummet. Den söta vita pärlhyaciten kommer även den från en av favoritbutkerna, CE Inne-Ute. Som jag kommer sakna Örebros shoppingutbud och staden i helhet. Tur att vi kommer att ha många anledningar att åka dit och stosa runt även i framtiden när vi inte längre kommer att bo här i närheten.

Vi har redan lämnat en underbar helg bakom oss och än en gång gått in i ny vecka. Måndagen vet jag inte var den tog vägen, dagen flög iväg så denna vecka känns även den som en kortvecka. Igår skrev vi faktiskt papper med det nya paret som ska flytta hit. Känns lite sorgligt men ändå bra, allt blir nog bra i slutändan. Snart är jag tillbaka som Uppsalabo, redan den tredje maj som det ser ut nu. Då börjar i alla fall Daniel på sitt nya jobb. Stackarn fick sluta företaget här hemma, men som sagt allt blir nog bra tillslut.

I dag värmer solen ordentligt vill jag lova, mätaren visar hela 26grader på terassen i solen, och det känns - Rena sommaren! Sippra på ett glas rosé på en uteservering vore inte helt fel en dag som denna. Nu hoppas jag att våren är här för att stanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback