Pulsa i snön


Min last sen ett tag tillbaka, jag är helt fast. Några rutor äts varje dag om inte hela kakan. Detta måste få ett stopp! : )

Lunch just nu och jag funderar på att pulsa ut i snön för en promenad, solen skiner och det är inte allt för kallt. Jag tillhör nog en av dem få som fortfarande tycker att all snö bara är mysigt och för mig får den gärna ligga kvar ett tag till. Ser inte alls fram emot all slask som det kommer att bli när den börjar smälta. Däremot kan jag förstå att dem som pendlar med tåg inte tycker att det är speciellt roligt längre. Får se om jag fortfarande tycker att det är lika mysigt med snön efter torsdagen. Ska nämligen ta tåget till Uppsala då och som det verkar nu är många tåg inställda. Att ta bilen känns som en dum ide eftersom mamma & pappa ska hit på fredag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback