Sommar gott


Mmm mums! Glass med färska jordgubbar, maränger och chokladsås har vi ätit nästan varje dag här hemma denna vecka. Riktigt somrigt och gott! Perfekt som enkel dessert varma sommar dagar eller när man bara är sugen på något gott. Jag väntar just nu på fikabesök och tänkte bjuda på detta till kaffet.

Har betat av en hel del flyttkartonger som bara stått och väntat på att bli uppackade, det blir lätt att man tänker "jag tar tag i det sen" men det där sen kommer liksom aldrig. Så har det i alla fall varit för mig sen vi flyttat hit, jag har inte orkat tagit tag i kartongerna helt enkelt. Nu är det bara ett par stycken till att packa upp, några står som tur är hemma hos mamma & pappa och där kan de gärna få stå ett tag till. Det är sånt där som kan vara bra att ha men som nästan aldrig används. Nog om flyttkartonger, nu blir det glass & kaffe. När Daniel kommer hem ska vi åka och handla lite inför i morgon.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback