Födelsedagsfirande ute i skärgården




Förra årets födelsedagstårta med massor av jordgubbar (plockade ur egen trädgård) åts ute i trädgården i solskenet . Även idag blir det en födelsedagstårta med jordgubbar men en annan variant och lika fint väder är det idag om inte finare. 23år..Grattis till mig!

Igår kväll cyklade vi ner på stan för att gå ut och äta - fullt vid vattnet nästan överallt! När vi nästan gett upp hoppet om ett bord ute på våra favorit restauranger ringde Jossan och Mattias och undrade om vi ville ha sällskap. Självklart ville vi det och precis i det ögonblicket blev ett bord för fyra ledigt. Perfekt! Blev ett glas vin och skapligt god mat, den har varit bättre. Vi kom hem strax innan elva och efter elva slaget någon gång satte jag igång med tårtbaket. 

Nu är det bara ett par timmar kvar till att kära mamma, pappa, mormor, morfar & gammelmormor kommer hit på lunch och tårta. Eftersom vi ska iväg sen kunde inte alla komma och gratta mig i dag så det får bli kalas nummer två lite senare i sommar. 

Vid tre tiden är det tänkt att bilarna ska gå mot skärgården, det ska bli riktigt roligt! Jossan & jag åkte alltid på semestrar ihop när vi var små - alltid! Det känns nästan som om att det tar vid där vi slutade bara det att vi nu har bytt ut fantan mot vin. ;) Roligt ska det bli och jag ser fram emot att åka ut med båten, jag älskar att vara på vattnet. Nu blir det att fixa till lite här hemma och sen är finliret med tårtan kvar. Trevlig helg!
 

Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-17 @ 12:37:17
URL: http://www.grinders.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback