Årets första dopp - underbart!


Det blev inget dopp i havet i måndags ute i Öregrund, men igår så tog jag årets första dopp. Blev till och med att hoppa i två gånger, det var riktigt riktigt skönt inte alls sådär isande kallt som det kan vara ibland.

Ska strax bege mig ner på stan, ska på jakt efter två födelsedagspresenter. Vi ska nämligen på 40-års fest på lördag och helgen därefter 30-års fest. Sen att jag fyller år nu på fredag kan vi låta vara oskrivet ;) nu räcker det med år på nacken. Min födelsedag kommer i alla fall att firas om det nu är något att fira ute i stockholms skärgård med min kära man och två vänner till oss. Det kan nog inte bli så mycket bättre än så.

Nu väntar en stor kaffe på mig och sen är jag redo för dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback