Snart dags för fredagsmys


Presenten till födelsedagsfesten är inslagen och klar. Färgvalet på papper och snören gick i dessa färger ovan. Passande för en kille tycker jag. Nu är vi redo för festen!

Det är läskigt vad dagarna går snabbt. Jag tycker att det nyss var söndagkväll och vips så har veckan gått och vi har fredag här IGEN! Om ett par timmar åker vi till Uppsala, vid tolv tiden närmare bestämt. Blir en tidig dag idag.

I morgon lördag är det 25års fest som gälller. Han som fyller år var som en andra bror för mig när jag var liten. Jag och hans syster var bästa kompisar och likaså han och min storebror. Våra familjer gjorde allt ihop så vi delar en hel rad med minnen. Kul! Även denna fredag bjuder på födelsedagskalas, men det blir inte förrens senare i kväll.

Nu ska jag packa färdigt och gå ut med allt till bilen. Det är skönt om allt är packat och klart när det blir dags att åka, vem vet vi kanske till och med kommer iväg ännu tidigare. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback