Stor saknad


Härligt stora vita rosor med stänk av lime i. Kvaliteten på dessa var verkligen super då de stod sig fina i veckor och det tycker vi om. :)

Regn & rusk, vilket pendlande väder, snöstorm, minusgrader, solsken, plusgrader, regn och slask. Jag tycker att solsken & plusgrader inte vore helt fel just nu!

Har precis knådat ihop en pizza här hemma som står i ugnen och doftar sådär ljuvligt. Gott gott! Blir eventuellt lite träning senare i kväll och efter det ska jag börja med storstädningen, vi får nämligen storfrämmande i morgon.

 

Jag bär på en stor saknad i mitt hjärta just nu, jag saknar att kunna prata med dig om allt, allt mellan himmel och jord.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hej Marlene!



Hoppas allt är bra med dig :) Det var längsen! Kul att ni ska flytta till Uppsala. Har ni köpt lägenhet/hus? Kram kram

2010-03-24 @ 08:22:19
Postat av: marlene

Josefin: Hej vännen!

Ja äntligen känns det som att vi är påväg :) Vi har inte köpt något boende än, har precis börjat kika runt lite. =)



Hoppas att allt är bra med dig, vi får ta och ses snart! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback