Ljusare tider


Härliga tulpaner som vi fick av mamma och pappa förra helgen. Älskar färgkombinationen rosa & vitt.

Ännu en solig och fin dag. Det känns så skönt att det blir ljusare och ljusare tider nu. Att man blir så glad av lite sol och ljusare dagar. : )

Denna torsdag är det helt blankt på schemat. Blir en skön fixa & dona dag, ska även försöka ta mig i kragen för ett träningspass. Har inte rört på mig sen i December och innan dess blev det rätt ofta. Så det kan bli, nu är det mest god mat, dricka och godis som gäller. Livsnjutare helt enkelt ;)

Nu ska jag sätta på en maskin tvätt, äta lite sen frukost och bara mysa omkring här hemma innan jag tar tag i dagen. Är ovanligt trött & allmänt seg i dag så det blir en perfekt start på denna "morgon".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback