En helg att minnas!

I fredags kom Erika hit, pappa åkte och köpte sallad åt oss från en restaurang här i närheten och till det blev det lite god dricka. Vi blev väl rätt så luriga båda två, men kul som alltid hade vi. Det blev dock en rätt tidig kväll för min del.
Inte hittade jag på busshållsplatsen heller när jag skulle hem. Den var flyttad. Ringde då taxi, men precis när jag lagt på luren såg jag bussen. Det blev alltså buss i alla fall.

I går lördag kom Daniel hit :) Älskar att umgås med honom. Han är underbar! Verkligen. Vid sju tiden kom min tokiga faster med familj över. Älskar verkligen den familjen, så himla roliga. Blev lite dricka och så innan vi begav oss till en restaurang och åt lite gott. Det var verkligen jätte kul att umgås med familjen, släkt och Daniel. Efter middagen gick vi till "Öltältet" och där hände verkligen allt. Det var en sjukt rolig och mysig kväll. Roligt att en person som inte ens är värld att nämna försökte förstöra den bara. (Jag gör det endå) Men tyvärr så kan inget komma i mellan, hur mycket du än försöker. Förstår du inte att alla skrattar åt ditt omogna beteende.

image242
Den bästa, Erika!

Jag har verkligen haft en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Erika

vi hade galet kul som vanligt i fredags..bara så jävla synd att vissa människor inte kan växa upp någon gång å bete sig som folk!! jag e glad att en viss person snart e helt å hållet borta ur ditt liv..men han lär väl vilja tjafsa lite till innan det hela e slut..men du vet som alltid att jag e på doin sida å stötar dig i vad du en säger eller göra:)

Postat av: Marlene

Erika:
Han är borta ur mitt liv sen länge, synd bara att han inte verkar fatta det. Men du vet ju själv hur han är. Det är som vi alltid sagt.. men jag gör inte samma misstag två gånger. Alltid lär man sig något ;)

2007-09-02 @ 23:14:40
URL: http://fashiondesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback