Förkyld på jobbet

Har jobbat hela dagen i dag med. Det var precis som i går, kunder som ska handla allt på rea. Folk kan verkligen bli som galna när det handlar om nedsatta priser. Hur som helst så gick dagen för övrigt bra och det var riktigt skönt att komma hem. Har ätit en massa vindruvor, tagit en promenad och pratat i telefon i timmar.

image289

I morse höll jag på att försova mig också, tror nästan aldrig att det har hänt när jag ska upp och jobba. Jag ställer vanligtvis runt en 7 larm, för jag vet med mig att jag stänger av dom. I morse ringde inget larm och Danne som vaknat vid 7 tiden väcker mig och frågar om jag inte ska gå upp. Slängde mig upp och fixade allt, blev klar på 20 min och då stressade jag inte. Skönt att jag hann! Blev tråkigt nog ett rätt så hastigt hejdå till Danne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback