Fredag

Var till affären för inte så länge sen. Köpte en avokado. Riktig storhandling. Gjorde en sallad på det som jag nyss ätit framför tvn till Våra bästa år. Det är en sån där serie som man inte kan se en gång i månaden och inget nytt har hänt. Konstigt nog kollar jag nästan alltid på den serien när jag är hemma och inte har något annat att göra.

Tänkte packa väskorna snart, men jag drar mig i från att göra det eftersom jag inte alls har någon större lust att åka hem. Ångrar nästan att jag sa ja till att jobba den här helgen. Hade inte varit helt fel att spendera även den här helgen här hos Danne.

Ska tydligen jobba lite på dagis nu också. Det ska bli roligt, känner personalen ganska så väl på avdelningen + att jag har träffat ungarna ett flertal gånger. Dom är väldigt förtjusta i mina kaniner har jag märkt.

image288

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback