Fullt upp

Har haft fullt upp dom senaste dagarna och har därför inte riktigt hunnit med att blogga. I går efter jobbet åkte jag till Nautilus och simmade. Saknade Erika, det är mycket roligare att simma med henne än att simma ensam. Som vanligt är det flera stycken som ska simma i den snabba banan men som inte alls simmar snabbt. Dom ligger mest och flyter fram. Irriterande. Simmar man i den snabba banan ska man simma snabbt!

När jag hade simmat klart duschade jag och fixade mig, sen åkte jag snabbt hem för att gratta min kusin som fyllde 12 år igår! Grattis!

I dag är jag ledig. Skönt. Började morgonen med en powerwalk i det härliga vädret. Har nyss duschat och nu kollar jag på gårdagens program av Idol. Ska strax åka in till stan. Förhoppningsvis är Therese kvar där och då ska jag träffa henne.

image263
Therese & Karin

Kommentarer
Postat av: Erika

åhh jag vill oxå simma;) vi får ta å göra det nästa vecka tycker jag?:)

2007-09-13 @ 21:41:49
Postat av: Marlene

absolut!

2007-09-13 @ 22:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback