Och så kom Polly...

Har kollat på filmen "Och så kom Polly" nu i kväll. Blev ananas och vindruvor till det. Mums. Erika ska med och träna i morgon. Det ska bli riktigt kul, det är så mycket roligare att träna två än ensam. Känner på mig att det kommer bli en hel del skrattande där under passet, det brukar bli så när vi två är tillsammans. Men det är bara roligt.

Nu tänkte jag krypa ner i sängen och kolla på tv och kika i ett par tidningar. Tänkte gå upp rätt så tidigt i morgon även fast jag är ledig. Klockan 12 ska vi träna. Är ledig på tisdag också, jobbar bara onsdag & fredag denna vecka på dagiset. På onsdag ska vi på utflykt så det ska bli kul. Skönt att inte bara vara inne med barnen hela dagen.


image320
Och så kom Polly....

Kommentarer
Postat av: Thess

haha, minns du när vi gick på den på bio? Minns inte mkt av den :P vi titta inte så värst bra om jag minns rätt.. dock minns jag illern, haha för det är äkta duuuu!

Postat av: Erika

åh jag vill ju oxå se den men min tokiga bror skulle absolut titta på någe annat, typ krigsfilm det är inget för mig!! å min tv e trasig så jipiii:P haha

2007-10-01 @ 08:38:28
Postat av: Marlene

Thess:
Haha jag tänkte faktiskt på dig när jag såg illern :) Han liknade den där vesslan som jag har hemma, som du en gång i tiden badade i barbiepoolen.

2007-10-01 @ 10:40:26
Postat av: Marlene

Erika:
Otur! Jag hoppas att du är laddad nu för ett träningspass.

2007-10-01 @ 10:41:19
Postat av: Thess

hahaha, nu när du säger det så minns jag :D han behövde endå ett bad ;)

2007-10-01 @ 10:54:58
URL: http://delikaterra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback