Tränat

Det var riktigt roligt och härligt att träna. Det var en kille som hette Henrik som höll i passet, han var kanon bra. Hade ett roligt upplägg och hela träningen blev så mycket roligare & bättre än vanligt. Det är absolut ett pass jag kommer börja gå på.
image314
Renee från topmodel 8. Vacker.

Tänkte lägga mig och kolla på Idol nu som jag spelade in när jag var i väg och tränade. I morgon är det jobb som gäller som sagt. Börjar klockan elva, vilket innebär sovmorgon och eftersom jag inte hinner träna något i morgon får det bli en morgon promenad. Har fått riktigt ont i höften, kan knappt gå. Det gör fruktansvärt ont. Är väl kanske inte så smart att gå och träna då, men jag känner att jag måste göra det ändå.

Kommentarer
Postat av: Erika

hon e grymt vacker:)

2007-09-28 @ 13:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback