Mysig dag

I dag har det varit en riktigt bra dag. Började morgonen med att åka runt till en massa butiker och kika på soffa m.m med mamma. Fick sedan skjuts till stan där jag mötte Erika vid tolv tiden. Satte oss på en mysig restaurang nere vid ån och åt lunch och hade det sådär trevligt som vi alltid har.

Vid tre träffade jag Frida, vi satte oss på ett fik och drack varsin god frukt smoothie. Det var roligt, har inte träffat henne sen jag slutade jobba som florist. Så vi hade en hel del att prata om. Nästa gång vi ses ska jag inspektera deras nya lägenhet, det ser jag fram emot.

Kom hem runt klockan sex, och då var jag inte mer än in och vände förrens det var dags att sätta sig i bilen igen. Brorsan var på besök och ville gå ut och äta, sagt och gjort. Vi, hela familjen åkte in till stan och åt på en mysig restaurang. Fick även en födelsedagspresent i förskott av honom, en jätte fin tunika/klänning. Den ska användas redan i morgon på min födelsedag.

När vi kom hem slängde jag och mamma på oss träningskläderna och tog oss en lång promenad, kom nydligen in faktiskt. Kände att jag behövde röra på mig efter all restaurangmat idag. ;)

I morgon fyller man tydligen 21, förstår inte var alla åren tar vägen. Kommer i alla fall lite folk och ska gratta mig, det blir trevligt. Men det bästa av allt är att älsklingen kommer upp!! Sen åker vi hem tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback