Ny bil

Kom hem från jobbet för drygt en timme sedan. Dagen gick fort och jag fick mycket gjort. Har precis fått i mig lite fruktsallad som bestod av kiwi, blåbär, melon och hallon, både röda & gula. Gula hallon har jag aldrig ätit förut, men dom var jätte goda. Smakar mer hallon än dom röda. Smarrigt!

Nu väntar jag på att Danne ska komma hem så att vi kan träna lite. Sen ska vi åka in och hämta nya bilen på bilfirman. :)
Skönt att få åka en större och mer bekväm bil till jobbet än vad jag gör nu. + Att jag kommer att kunna lyssna på musik igen.

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh blåbär. Vi har ju inte gått någon blåbärsrunda iår :O måste göra!



Nejnej, haha kan du tänka dig mig med en sån där stor grej på mig? Noway ;D

Hmm.. nee har jag inte, vet inte riktigt än hur jag vill ha de. Vet bara att jag ska ha de :P

Ska göra likadan som brorsan och syrran :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback