Uppdatering

Dags för lite uppdatering kanske...fattar mig kort.

Fredag: Solade & badade hemma hos Daniels föräldrar en stund på förmiddagen innan det var dags för jobb. Efter jobbet åkte Daniel och jag till Uppsala, kom upp rätt så sent eftersom jag slutade klockan åtta.

Lördag: Åkte över till Åland med familjen och min fasters familj. Hade det riktigt trevligt!

Söndag: Båten hem gick vid halv två. Stannade kvar Uppsala ett par timmar innan jag och Daniel åkte hem hit igen.

Måndag: Jobb, träna, grilla

Idag, Tisdag:  Ledig. Har precis duschat sådär överdrivet länge som man kan göra ibland. Härligt! Nu ska jag ta tag i att städa lite här hemma. När Daniel kommer hem från jobbet ska vi åka till Örebro, Marieberg och kika lite. Tror att jag ska lämna tillbaka en skjorta jag köpte förra veckan. Får se hur jag gör med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback