Fredag

I morse vid halv sex tiden när Daniel skulle åka till jobbet låg grannen och sov utan för här i trappuppgången precis utan för sin lägenhet. Jag förstår inte hur han har lyckats somna där? Daniel väkte honom och då låste han upp sin dörr och gick in. Så det var ju inte för att han tappat sina nycklar eller något liknande. Underlig typ. Det är inte så trevligt att ha folk liggandes utanför dörren.

I dag är det inte strålande sol som det har varit ett par dagar (då jag har jobbat). Det är så typiskt. Börjar två i dag och hade hoppats på lite sol innan, men nu tänker jag åka in tidigare för lite shopping.  I kväll blir det en lugn myskväll med älsklingen. Jobbar nämligen i morgon också, ibland undrar jag varför jag ställer upp och jobbar nästan varje lördag. Det beror nog på att jag gillar mitt jobb väldigt mycket. Hur som helst så ska vi på 35års fest i morgon kväll. Det kommer nog att bli riktigt trevligt. Ska köpa present åt henne i dag innan jobbet eller under rasten.

Nu ska jag sätta på en maskin tvätt och sedan hoppa in i duschen.

Trevlig helg! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback