Mums!

Det blev inga tallrikar för mig i dag. Det kom lite annat i vägen tidigare. Vilket regnväder det var i natt och hela morgonen. Runt fem-sex tiden öste det ner. Skönt att vara ledig då, stackars Daniel skulle upp och jobba. Han jobbar desutom ute. Stackarn.

När det slutade regna passade jag på att ta mig en liten promenad, hade tänkt mig en lång promenad men Danne ringde efter ca 20 minuter och frågade om jag ville följa med honom och köpa ett par saker till bilen. Så där blev den promenaden förstörd.. ;)  Tänkte gå en liten sväng snart igen. Men då tar jag med mig karln min. Hoppas att han inte har någonting emot det. Jag får locka med att jag nyss har bakat ett dussin chokladkakor till honom. Jag gjorde misstaget att smaka och nu kan jag knappt låta bli, dom blev ruskigt goda!


Bild: Göteborgskex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback