Pappas pannkaka

Morgonen och förmiddagen i går spenderade jag och mamma med att strosa runt i en hel del butiker. Kvällen tillbringade jag med hela familjen. Jag vet inte när det hände sist. Jag, mamma och pappa cyklade ialla fall in till stan med lite god dricka i handen. Inne i stan mötte vi upp storebror och vi satte oss på Åkanten. Det var verkligen jätte mysigt att sitta där med familjen. Äta gott och dricka rödvin och rosé. Eftersom vi beställde in en flaska rosé testade jag även att blanda det med fanta som jag fått många tips om. Fanta och rosé passar mycket bra i hop och är något som säkerligen kommer att blandas fler gånger i mitt glas.

Har varit ute och gått med mamma nyss en sväng och nu blir det snart "pappas pannkaka". Världens godaste pannkaka!
Vi åker inte upp till Dalarna i dag. Skönt för lusten till det är som bortblåst. Kanske i morgon, kanske inte alls. Vi får se hur det blir med det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback