SNÖ


Fick ett armband från SNÖ Of Sweden av Dannes bror och hans fru och lilla
dotter i försenad födelsedagspresent. Enkelt och fint, precis i min smak.


Igår tillbringade jag ännu en dag i Örebro med mamma och pappa. Ett par kassar innehållande bland annat en tunika, klänning och nya träningsskor fick följa med hem. Idag har jag fullt upp, väcktes av telefonen i morse då det var Inger, svärmor som frågade om jag ville ut och plocka blåbär. Sagt och gjort plockade även med mig en stor burk med hallon från dom. Annars så har jag varit på möte och handlat lite. Nu är det städning, tvätta, vattna och packa som står på resten av schemat. I morgonbitti åker jag och några vänner ut till en stuga utanför nynäshamn. Jag stannar bara en natt och åker sen hem till Uppsala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback