Operation hjärta

Strax ska vi börja förbereda lite mat här hemma, tacos får det blir såhär en söndagkväll. Men först ska vi åka till affären för att handla lite nödvändigt.

På onsdag skulle jag egentligen ha träffat Erika, men hon hörde av sig tidigare i dag och sa att hon måste jobba. Trist, men jag vet själv hur det är när man behövs på jobbet. Får bli en annan dag, hoppas att hon kommer till Karin på lördag. Men jag åker ändå upp till Uppsala på tisdag, har ett par ärenden att uträtta där.

På fredag ska vi eventuellt träffa mamma och pappa i Örebro, pappa ska jobba här i närheten och i så fall tar dom in på hotell om dom inte sover kvar här vill säga. Allt beror lite på om mamma ska opereras eller inte. Hon ska nämligen operera hjärtat snart. Det kan bli när som helst, älskade mamma. Hon har varit med om det där förr, men då fick dom avbryta, nu är det dags igen och jag tycker så synd om henne. Det är inte en rolig operation.


Kommentarer
Postat av: Karin

Men gud stackars mamma maria! :O

Hoppas det går bra!



Vi måste ta en B&J glass kväll snart! :D

MISS U!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback